Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά: http://hdl.handle.net/11647/2692
Τίτλος: Θεωρία των τυπικών σταδίων της διδασκαλίας και μεθοδική διαπραγμάτευσις των διαφόρων εν τω δημοτικώ σχολείω διδασκομένων μαθημάτων εκ του γερμανικού και εκ των οκτώ σχολικών ετών
Εξειδίκευση τύπου : Βιβλίο
Δημιουργός: Rein, W.
Pickel A.
Scheller E.
Συντελεστής: Τυπογράφος: Τύποις Δημοσθένους Α. Φραγκούλη
Γλώσσα: Ελληνικά
Χρονολογία: 1912
Εικονογράφηση: Χωρίς εικονογράφηση
Διαστάσεις: 23x15
Τοπική κάλυψη: Εν Πάτραις
Σημειώσεις : «Η δράση έχει ενταχθεί στο Ε.Π. «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» με την συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης - ΕΤΠΑ)»
Θέμα: Αχαϊκή Βιβλιογραφία
Εκπαίδευση
Διδασκαλία
Άδεια χρήσης: Αναφορά Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Δανομή
Προσδιοριστής: Τοπικός προσδιοριστής Φορέα: 009514
Διάθεση ψηφιακού τεκμηρίου: Πλήρης
Εμφανίζεται στις Ομάδες Τεκμηρίων:Μονογραφίες

Ψηφιακά Αρχεία
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
9514_w.pdf12.53 MBAdobe PDFΔείτε/Ανοίξτε